miercuri, 15 iunie 2011

Povestea stelelor



Eram intr-un nor..in jurul meu totul era alb si pufos cu un aer dulce-amarui.Desi nu paseam simteam ca mi se deplaseaza corpul de colo-incoace.Vise imi pluteau pe langa ureche,glasuri subtiri imi sopteau ..devenind din ce in ce mai zgomotoase si subtiri.Deodata,ceata albicioasa s-a rarit pana..am reusit sa vad in jurul meu.In fata mea era un glob micut..Totul a devenit tacut.Era o tacere tulburatoare..Acolo jos,era Pamantul.Ma apropiam din ce in ce mai tare de globul albastru-verzui.Nu vroiam.Vroiam sa raman acolo unde eram,in nor,in liniste,in zgomot,dar norul ma arunca cu o putere izbitoare spre glob.Norul nu vorbea,dar parca simteam ca ma ruga sa nu ma mai impotrivesc.L-am intrebat de ce,nu intelegeam.Norul mi-a raspuns intr-un fel sau altul..era pe moarte,nu mai putea sa aiba grija de mine.O lacrima imi aluneca pe obraz.Cand m-am trezit,eram intinsa pe nisip.Cerul era negru,trist,plin de mii si mii de bucatele de nor..

3 comentarii:

  1. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://oraselulvesel2.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma da a dat boala in voi cu stelele...pe 4 bloguri am gasit postari cu stele :))

    RăspundețiȘtergere